·180 syf.··Beğendi
···Okunma: 26 Nisan 2025 21:32 Onlarca kadının, hikayesi... Umut dolu, kırılgan, acılarla yoğrulmuş ama yine de ayakları üzerinde durmayı başarabilmiş kadınlar... Birbirlerine cesaret aşılayan, destek olan, direnerek var olmanın naif mücadelesini veren kadınlar... Kadınlar insanlığın bir yarısı. Diğer yarısını da bağrında büyüten kadınlar. Değerleri bilinmese de onlarsız olunamayan kadınlar. İyi ki varsınız. Her birinizin hikayesi okunmaya değer. Yazmanın mesuliyeti yazısı özellikle çok etkileyiciydi. Yazmak isteyip de korkuları yüzünden cesaret edemeyenlere müthiş kapılar aralıyor. Kitabı okuyun. Hiç bir şey kaybetmeyeceğiniz gibi çok şey kazanacaksınız.