·320 syf.··Beğendi
···Okunma: 27 Nisan 2025 00:11 Tarihten tarihe atlarken kafa karışıklığı yaşadığım oldu biraz ama kitap konusunun orijinalliğiyle yakaladı beni, okurken de çok güzel mesajlar verdi. En başından sonuna kadar hikaye dolu doluydu o yönünü çok sevdin fakat kitabın sonu beni tatmin etmedi diyebilirim. Onun dışında tüm hikaye güzel:)