·264 syf.····Okunma: 17 Nisan 2025 11:15 Merhaba kuşlarım
Öncelikle, çok saçma ve boş kitap. Basılmasına onay veren kişi herhalde alkollüydü çünkü bu gibi gereksiz kitaplara onay, ayık kafayla gerizekalı tarafından bile verilmez.
Kısacık bahsedeyim, çok anlatacak bir şeyi yok zaten.
Pelin çok savurgan bir kız, ama kendini savuran. Önüne gelenle yatar, iki gün takılır üçüncü gün yüzüne bakmaz. Bir gün arkadaşı İrem'in sevgilisinin arkadaşı Serhat ile takılmaya başlar. Sonra bir partiye giderler. Partide Dj olan Ali'ye aşık olur. İlk görüşte aşk. Ali ile beraber olurlar, ama çocuk hep kızın sırtından geçinir. Çocuğun işi, gücü, evi, parası hiçbir şeyi yok. Kız homeoffice çalışıyor ve çocuğa da kendine de öyle bakıyor. Çocuk DJ bile değilmiş, olmaya çalışıyormuş. Pelin arada sıkılıyo, ayrılalım diyo. Sonra Ali buna Pelin'in parasıyla hediye alıyor bu salak kız da kıyamıyor. Aylarca takılıyorlar sonra Ali diyo ki bitsin artık istemiyorum felan. Pelin yataklara düşüyor ve son.
Aşırı saçma, ben makarasına okudum. Gülmek istiyorsan oku ama 50 ton felan yok yani, salak Pelin'in salak aşkı.
Okuyacaklara keyifli okumalar.
Sağlıcakla kalın...