İçimdeki Arayış , Seher Türker’in okuduğum ikinci kitabıydı. İlk kitabı Tuvaldeki Renkler şiirlerinden meydana gelmiş ve benim beklentimi karşılamamıştı. Bu kez öykülerini bir araya getirdiği İçimdeki Arayış eserine şans verdim. Fakat ilk kitabı nasıl benim için bir hayal kırıklığı ise bu da öyleydi. Kitapta kısa kısa öyküler yer alıyor. Hemen hepsi kurgu ve konu bakımından çok zayıf. Ve birbirini tekrar ediyor hissi yaratıyor. Başından sonuna kadar aynı şeyleri okumuşum gibi hissettirdi. Bir eğiticimci olan Seher Türker, mesleki alışkanlıkla olsa gerek öykülerdeki karakterleri yönetmiş, Duygudan yoksun ve samimiyetsiz. Kitap hangi yaş grubuna ithaf edilmiş bilmiyorum fakat daha çok ortaokul düzeyine uygun geldi. Örneğin;
Karakterler,
Aslı:
Ahmet:
Aslı:
Ahmet :
Şeklinde konuşturulmuş, ve bu çok rahatsız ediciydi. Okurken gerçekten çok sıkıldım.