Puan vermedi·144 syf.····Okunma: 29 Nisan 2025 00:00 Çocuk kitaplarının insana hissettirdiği o duyguyu çok seviyorum.Masum,çocuk aklıyla kötülük düşünmeden yapılan davranışlar kimi zaman doğrular kimi zaman yanlışlar ...Pinokyo hepimizin bildiği bir hikaye ama yeniden okumak,özellikle yetişkin zihniyle okumak çok daha anlamlı bence...Hem çocuklukta hem de yetişkinlikte okunması gereken bir eser..