Kılavuz kullanımı ve olayların gizemi güzeldi. Daha çok hatalar ve bağışlanma üzerine bir gençlik kitabıydı. Yazımı ve okunuşu yine akıcı ama diğer kitaplar kadar mutlu etmedi okuduktan sonra akılda kalan sorular vardı.
Temalar: gençlik - kalp kırıklığı - affedilme