Teslim süresine son 17 saatim kaldı ve bitirmem gereken 10 sorum var.
En azından bu sefer sınavım yok.
Akıllandım artık yeni projem var erken yapacağım.
(Linux'tan anlayan arkadaşlar yardım edebilir mi?)
Üniversite de okuyorum ama hala işimi son güne bırakmaktan vazgeçemiyorum...
Çarşamba gününe kadar yapmam gereken proje var sadece %10 unu yaptım ve yarın sınavım var(çalışmadım)