·256 syf.····Okunma: 29 Nisan 2025 22:23 İçerik olarak güzel ilerleyen bir kitap olsa da ara ara tekrar düşmesi, çevirisindeki belirsizlikler kitabın ilerlemesini benim için zorlaştırdı. Onun haricinde Frankl ve Logoterapi çok ilgimi çekiyor. Dokunduğu noktalar çok önemli. Genel olarak hayatımızdaki varoluşsal sancılar ve bunlarla başa çıkabilmek açısından çok kıymetli. Hepimiz toplumca bir buhranda, bir boşlukta savruluyoruz. Ele alma şekli gayet anlaşılır. Okunabilir mi, evet okunur. Ama elzem değil.