Neden yok
9/10
·317 syf.··
2025 48. kitabı
Çok güzel çok fazla bilgiyi sade ve anlaşılır şekilde yazmış yazar ve bilmediğimiz de bir sürü bitki var bu bütün bitkilerin hangi aylarda hangi bölgelerde yetiştikleri bile tek tek yazıyor harika . Tek eksik yanı asım abi neden zencefili yazmadın ben zencefil aşığı olarak bulamayınca çok üzüldüm. Bu arada kitabın içindekiler bölümü ayrıca güzel. Hem alfabetik sıra hem latince isimleriyle sıra hem de neye iyi geldikleri konusundaki başlıkların içinde sıralı şekilde ayrı içincekiler bölümü var çok başarılı çok ince pratik düşünülmüş şeyler tebrik ederim ama zencefilden özür dileyin asım bey ben olsma üzülürdüm.
Şifalı BitkilerAdil Asımgil · Timaş Yayınları · 200922 okunma
7 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.