Puan vermedi·384 syf.··
2018 21. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 12 Şubat 2018 17:30
Kitap 3 kısımdan oluşuyor. Distopya okuyanlar için önerebilirim ama başlangıç kitabı olur mu emin değilim. Çünkü biraz durgun. Başlangıçta yani ilk iki kısımda biraz sıkıldığımı söyleyebilirim ama son kısımda kitap o kadar güzel gitti ki. Distopya dünyasını kesin olarak hissettim diyebilirim. O heyecanı, o ne yapacağını bilememe duygusunu ve nerede olduğunu bilmediğin ailene kavuşma arzularını yaşadım. Kitabın iç kapağına bayıldığımı söyleyebilirim. Yabancı yayınları yapmış yine yapacağını. Bu iç kapağı görünce distopyanin yaninda gerilim ve korku yönü de olan bir kitap okuyacağımı düşünmüştüm ama beni yanılttı. Ne gerilim vardı ne korku. Bu yüzden biraz hayal kırıklığına uğramış olabilirim. Kitabın ortalarında kitaba katılan karakterler güzel olmuş. Ben baş karakterlerden biriyle çift olarak yakıştırmıştım bir karakteri lakin beklediğim gibi olmadı yine. Diğer baş karakter muradına erdi bunun için sevindim. Sanırım 2. Kisimdaydi bir olay oldu. Olayı tahmin edebilmem de biraz kötü oldu ama yine de kötü bir kitapti diyemeyeceğim. İncelememi zahmet edip okuyanlara teşekkür eder iyi okumalar dilerim. :)
Barbarlar ŞehriLee Kelly · Yabancı Yayınları · 2017668 okunma
·
514 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Şu âna kadar okuduğum en güzel en kusursuz kitap tı ve herkese öneriyorum
Kitap mükemmel bir şey aßık oldum resmen ilk kısmıda bence güzeldi ama sonları mükemmeldi kendimi o dünyanın içide gibi hissettim o korkuyu o sevinci falan hissettim ve yazar okadar iyi yazmışki anlatamam okuyun mutlakaa