·182 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Mayıs 2025 21:24 İlk kez bitirdiğim bir kitap hakkında düşüncelerimi paylaşmak istiyorum; Duygusal bir insanım fakat ilk kez bir kitabı okurken ağladım, birçok sayfasında. Erkekler ağlamaz denir, ben denizler yarattım. "Seni öldürmemi istiyorsan, sen de beni öldüreceksin" bir kızın öz abisine kendisini öldürmesini istemesi üzerine abisinin söyledi söz... Anlatılanların ne kadar kurgu ne kadarı gerçek bilemem fakat arkadaşlar kitabın başından sonuna kadar yaşanan olayları o kadar içselleştirdim ki kitabı okurken alkol içme ihtiyacı duydum ve içtim ve yer yer ağladım. Acı çektim. "Son mektup" beni ayrı etkiledi. Sen öldüğünde herkes senin arkadaşındır diyorum ve daha fazla yazmak istemiyorum.
Kitabı baştan sona okurken dinlediğim ölümsüz eser: "Emotional music - Death Dance"