Evrim konusu ilginizi çekiyorsa mutlaka okumalısınız. Ben okurken fazlasıyla keyif aldım.
Kahramanımız rüyalarında, yüzlerce yıl önce, henüz insanoğlunun bugünkü görüntüsüne kavuşmadığı , insan ve maymun arası bir atasının hayatını yaşıyor. Çok akıcı ve elinize aldığınızda bir solukta biten bir kitap . İşin biraz da bilim kurgu yanının olması ona ayrı bir güzellik katmış Kafanızın dinleneceği, film tadında güzel bir Jack London kitabı. Yazara her okuduğum kitabında hayranlığım daha fazla artıyor.
Bir de “Eşine zarar veren tek canlı türü insandır.” demiş ya çok haklı.