Yazarla bu kitap sayesinde tanıştım, diğer kitabını da okuyacağım muhakkak. Gayet akıcı ve sade bir yazım dili var, bir günde bitebilir. Konu olarak 'dosttan aşka' diyebiliriz. O kadar tatlı ve nahif bir kitap ki... Nasıl anlatabileceğimi bilmiyorum ama Efla ve Akgün iyi ki tanımışım dediğim karakterler oldu. Tavsiye ediyorum kesinlikle ♡