Yazarın dili sade ama çok etkileyici. Yer yer gözlerim doldu, özellikle kitabın ithaf edildiği Gülşah’ın hikâyesini öğrendiğimde boğazım düğümlendi. Kitabı bitirdiğimde uzun süre öylece durdum. Sanki biraz çocuk, biraz hayvan, biraz da ağaç oldum bu yolculukta. Herkese tavsiye ederim, kalbinize dokunacak."