Puan vermedi·129 syf.····Okunma: 02 Mayıs 2025 21:33 Başkalarının yaşadığı kötü duygular insana mutluluk verir mi bilmiyorum ama bu kitabı okurken keyif aldım diyebilirim. Yazarın anlatım tarzı, olayların birbirine bağlanması ve bazı kısımlarında ‘’lan geçmişte bende aynı böyle hissetmiştim’’ deyip yüzümün gülmesi. Yazarın Osmanı hayatından çıkardıktan sonra ki duygu durumunu çok derinden hissedeceksiniz zamanında bende böyle olmuştum diyeceğiniz çok kısım var . Aslında hayatımın merkezinde olan kişi hayatımdan çıktıktan sonra asıl merkez o değilmiş durumuna düştüğünüz an kurtulduğunuzu anlıyorsunuz. Hikâyenin sonunda olduğu gibi bize iyi gelmeyenleri hayatımızdan çıkartırken verilecek cevap : '' Astalavista ''