·380 syf.····Okunma: 04 Mayıs 2025 15:42 kitap o kadar detayli kurgulanmis ki hayran kaldim. okurken hiç sıkılmadım elimden hic birakmak da istemedim.
kitap o kadar guzel yazilmis ki herkesten suphelendim.
oncelikle seyi soylemek istiyorum cidden katilin evine gidipte cay nasi icebiliyosun allah askina hic mi dizi izlemedin. acikcasi bu kadar zeki olan pip'in bunu dusunucegini sanmistim ama olmadi gitti içti çayı. andienin olmedigini bile dusunmustum catida kizi gorene kadar hatta andienin babasinin katil olduğunu bile sanmistim ama degilmis. ve max onun hakkinda yazsam ban yerim galiba. serinin diger kitaplarini da simdiden merak ediyorumm. cok guzeldi