Kitabı Lise 1 de okuma dersleri için almıştım. Çocuk aklı havalı olmasını istemiştim ve gözüme güzel görünmüştü. sadece kapağına güvenerek almıştım küçüklük aklı işte. O günden bu güne kitabı ara ara okurum. Kitap gerek kültür gerekse bakış açısı olarak insana çok şey katıyor. Henüz okumamış arkadaşlara tavsiyemdir.