·384 syf.····Okunma: 04 Mayıs 2025 20:19 Troplardan pek hoşlanmasam da bu kitap için her yeri okudum. Acaba haremmi diye. Değil, yok öyle bilgi ama söylediğim gibi Ash bile kızı öpecekdi Kurt olmasaydı. Kadın karakter beni fazlasıyla yordu. Kendisinden bağımsız olarak aklını kullandığı zaman iyi bir karakter, ortaya düşünceler falan giriyorken öpmediği, güvenmediği adam kalmadı.
Konusuna gelecek olursak; Warwick'in ihanetinden sonra Killian'in eline düştü. Ne hikmetse kac bin yıllık peri kralda ona tutuldu. Dengesiz Warwick gitti kızı kurtardı. Sonra yine kurtardı, sonra yine kurtardı ve yine kurtaracak. Yeminle Kurt olmasaydı bu kız ilk kitapta tahtalı köyü boylardı. Birde güya güçlü kadın karakter yazmış yazar. Kitabın sonunda yine kızımızı kaçırdılar.
Ilk kitap vahşi dahi olsa iyiydi. Merak ediyordum bu hayal kırıklığı oldu malesef.