Yine lise zamanında okulun geri dönüşüm kısmında bulmuştum kitabı, çocuk kitabıydı ama empati kurarak ve düşünerek okuduğum bir kitaptı, bir çocuğun psikolojisini çok güzel şekilde yedirmiş, kuvvetli bir kitap. Gözümün yaşadığı nadir kitaplar arasında. Okuduktan sonra okul kütüphanesine eklenmesini istemiştim. Herkese bir kez okumasını tavsiye ederim.