Puan vermedi·324 syf.····Okunma: 05 Mayıs 2025 23:05 Bir Rina eserinin daha sonuna gelmiş bulunmaktayım. Peki bitti mi derseniz ? Hayır, tabi ki Rina'dan vazgeçmem. Rina'nın istinasız bütün karakterleri duygusal olarak beni kendine bağlıyor. Kirill... mahvettin beni okurken. Kitabın içine girip etrafındaki herkesten seni koruyasım geldi. Sasha'dan bile! Sasha beni çıldırttııı!! Delirtti! Yani anca bu kadar avel olunur. Seni sevdiğini bile bile bu inat ve inançsızlık niye ? Niye bu kadar inanmaya hevesliydin seni sevmiyor oluşuna ? Sen gerçekten safsın ya. Kirill'in onun için yapmadığı şey kalmadı ama Sasha, Kirill hariç herkese anlayışlıydı. Yalan olmasın ilk iki kitap Kirill'in hep arkasındaydı ama ondan gitmek için an kolluyordu. Hep böyle oldu bu. Öte yandan Kirill hiç vazgeçmedi. Aşırı zeki bir karakterdi. Kimse ama hiç kimse Kirill'i tanımak istememiş. Kimse gerçekten yanında kalmak için çaba göstermemiş. (Viktor hariç.) Sasha'da Kirill'i tanıdığını düşünüyor ama asla tanımadığını anlamış oluyoruz. Ben bile okurken 'bir bildiği vardır' diyerek okudum yani size yazıklar olsun. Hele o şeytan annesi... Sen nasıl bir kadınsın ya okurken çıldırdım. Evlat ayırmak ne demek ? Kötü bir olay yaşamış bile olsan onların suçu neydi ? Neyse ki layığını buldun.
Okurken yargısız infaz yapan herkese ayrı sinir oldum. Rai hele ağzının ayarı yok hayır birde niye yani bu Kirill düşmanlığı. Herkes Kirill'e bencil diyordu ama yine herkesi düşünen oydu. Hep böyle olur zaten. Gönlüyle bakmayan kimse karşısındakinin içini göremez. Kimse senin içinde ne yaşadığını bilmeden sadece yargılar. Sasha'nın ne istediği belli değildi. Velhasıl ben Kirill'e bayıldım arkadaşlar. O duruşu,liderliği,aklını kullanma şekli beni kendine hayran bıraktı. Adrian'dan sonra kendisi favorim artık :D
Biraz Sasha'nın burnu sürtsün isterdim yalan yok. Kirill onun yokluğunda sürüm sürüm sürünmüştü ama Sasha'nın süründüğünü görmemek üzdü. Adrian'ı okumakta iyi geldi diyebilirim. İkilinin arkadaşlıklarını çok tatlı buldum. Hele Kirill'in Sasha'nın kuzenini üç kitaptır sevgilisi sanıp kıskanıp delirmeleri :D Hem eğlenceli hem güzel bir kitaptı. Atmosferi sevdim ve beğendim. Daha öncesinde de ilk iki kitabı için inceleme yapmıştım bu yüzden fazla uzatmayacağım. Yalan yok ilk kitap beni baydı ama sabrettim Rina'ya güvendim ve yanılmadım :D Eline,emeğine,kalemine sağlık Rina'cım. Şimdiden herkese keyifli okumalar. Çokça kalp kalp>>>>>>