Selamlar, nasılsınız bakalım. Sizlere serinin ikinci kitabı ile geldim. Bu kitabı okurken bütün duyguları yaşayarak okuyacaksınız. Bazı sayfaları kızarak, bazı sayfaları gülerek, bazılarını ise ağlayarak okuyacaksınız benden demesi.
Bahar gittiği eğlence sonrası hayatı alt üst olur. Kitabı okurken gittin de ne oldu ya dedim gitmeseydin ölmezdin dedim valla canlar Bahar beni çok yordu. Eğlence esnasında öyle olaylar oluyor ki Oktay ile Bahar hiç istemedikleri bir yola girerler. Oktay'a baştan beri ifrittim valla yalan yok hatta Bahar'a yaptıkları yenilir yutulur değildi. Ama onun da hayatını okuduğumda sonrasında Bahar ve annesi için yaptıklarını okurken acaba seni sevebilme ihtimalim yüzde kaç ki diye içimden geçirmedim değil.
Bu kitapta Bahar'ın ailesi hakkında öğrendiklerim ayrı bir olaydı. Dede'den hep bir şüphe duyuyordum da bunu hiç beklemiyordum açıkcası.
Ama beni Bahar bile şaşırttı bu kitapta psikoloğa gitmesi harikaydı. Hiç beklemediğim bir şeydi. Kendini böyle yenilemesi, güç kazanması, öz güvenli olmasını okurken gururlanmadım değil. Çünkü eski Bahar'ın yapabileceği bir şey değildi.
Ahhh be Ozan diyorum okuyanlar anladı beni adam çok bambaşka bir düzeydeydi.
Nasıl güzel sevdi. O kadar acı çekti ki ah be adam keşke sevdiğini söyleseydin derken buldum kendimi. Ama bazen kaderin de önüne geçilmiyor. Hatta bir ara Oktay'ın Ozan hakkında dediklerine katılmadım değil. Ama yinede Ozan da Ozan diyorum. Kitabı öyle bir virgül ile bitirmiş ki canımız yazarımız üçüncü kitabı şimdi nasıl bekleyeceğiz ki yahu. Çünkü biz sabırsız insanlarız. Eee artık Ozan ve Bahar'ın mutluluğunu okumayı çok istiyoruz demi canımlar....
#booklover
#books #bookstagrammer #booksbooksbooks #bookstagram #booktok #bookstan