Gerçekten yazarımızın çok yetenekli olduğunu düşünüyorum. Ciddi manada kitabı akıyor gidiyor. Bu kitabın çok beğendim mahkumum kitabının daha ters köşeeydi. Bu kitabının sonu bence çok tahmin edilebilirdi. Ya da ben çok bu tarz kitap okuduğum için de anlamış olabilirim. Gerçekten eleştirbileceği bir noktaya gelirsek de en sonunda bi ters köşe yapayım diye saçmalanmış gibi geldi bağlayamadım pek ama genel olarak beğendim tavsiye ederim. D KoğuşuFreida McFadden