JONATHAN&AURORA2
10/10
·289 syf.··
2025 41. kitabı
·
5 saatte okudu
·
Okunma: 07 Mayıs 2025 20:06
İnanmıyorum! İnanmıyorum! İnanmıyorum! Öyle bir şey okudum ki inanamazsınız ama bunu söylersem büyük ama çok büyük spoi'ye girer ve henüz çok gencim. Bu nasıl olabiliyor aklım almıyor gerçekten. O sahneyi okurken yemek yiyordum ve bir süre daha yutkunmasaydım boğulacaktım o derece. Neyse öğrenmek isteyen olursa yorumlarda isteyene söylerim :D Jonathan'ı ilk okuyacağım zaman Elsa'nın teyzesiyle falan ilişki yaşayacağını düşünmüştüm ama kendi eşinin kardeşiyle çıktı olsun no problem. Yalan yok Royal elite serisinde ben Jonathan'dan olması gerektiği kadar nefret etmedim. Edemedim. Hep bir şeyi olduğunu hissettim. Adam her şeye sahip evet ama meğer aksine adamın hiçbir şeyi yokmuş. Ciddiyim. Hiç kimsesi yokmuş. Annesi öldüğünde babası ve abisi bir buhrana girdiği için güçlü kalmak zorunda kalmış. Birde üstüne annesinin cenazesinde babasının kalp krizinden ölmesi sonrası abisi hepten devreleri yakınca bütün duygularını orada gömmek zorunda kalmış. Annesi hayattayken bile bir şekilde Jonathan arka planda kalmış. Evlenmiş eşi tarafından (istemeyerek olsa da) görmezden gelinmiş,ötelenmiş. Çocuğu olmuş ama oda görmezden gelmiş. Okurken içim parçalandı. Üst üste herkesi kaybetmiş. Bir kez olsun Aiden'ın ona 'baba' demesini isterdim. Bu benim bile içime oturdu. Aurora'nın hayatına girmesi onun buzlarını eritti diyebilirim. Yaş farkına rağmen ikisinin enerjisine bayıldım. Aurora'nın katır inadı Jonathan'ın tüm duvarlarını yıktı. En azından artık daha ılımlı ve bu beni mutlu etti. Son olarak seride en merak ettim Ethan'la olan düşmanlığıydı. Ben ömrümde böyle saçma bir neden okumadım. Bir inat uğruna hem arkadaşlığınızı hem de birbirinizin hayatını bok etmişsiniz. Değdi mi gerçekten ? Yine de bu ikilinin diyaloglarını okumayı veya geçmişe ait bir kaç anılarını okumayı da isterdim. Arkadaşlıklarını Cole ve Aiden'a benzettim ben. Tabi Ethan ve Jonathan'ın arkadaşlığı baya baya baya ileri gitmiş kadınlar konusunda okuduklarım ve şok olduklarım arasında birde o konu var tabi :D Genel olarak ben Jonathan ve Aurora'yı ve hikayelerini çok beğendim. Tereddüt etmeden okuyabilirsiniz seveceğinize eminim. Eline, emeğine, kalemine sağlık Rina'cım. Hepinize keyifli okumalar. Çokça kalp kalp>>>>>>
1000Kitap
Rise of a QueenRina Kent · Independently Published · 202099 okunma
·
85 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.