·276 syf.··Beğendi
···Okunma: 08 Mayıs 2025 15:21 Kitabı beğenerek okudum. Sadece Monte Cristo Kontu sonrası biraz yavan geldi. Sayfa sayısı az olmasına ve konunun önemine göre kişilerin iç düşünceleri çok fazla olduğu için kitap bazı yerlerde çok sıktı. Özellikle Nihat ın düşünceleri ama gerçekte söyleyip yaptıklarının yanında çok fazlaydı. Neyse konu bakımından kesinlikle çok güzel. Özellikle izmir ve istanbul işgali ve insanların başta sessiz okup Mustafa Kemal Atatürk'ü beklemeleri insanı fazlasıyla duygulandırdı. Sonu pek beklediğim gibi olmadı. Yarıda kalmış gibi geldi . Okuyacak olanlara tavsiye ederim. Kafanız boş, işiniz yokken okuyun.