şimdi yaklaşık bi buçuk saatte bitirdim arkadaşımın verdiği bi kitaptı güzel bi kitap demişti ama ben beğenemedim tam bi türk dizisi konusu vardı ilk başlarda sarıyodu gayet hoştu ama sonlara doğru hemen bitsin hallerine girdim açıkçası iyi bi kitap da diyemem kötü bi kitap da diyemem ama böyle konular sevenlerin sevebileceği bi kitap sadece sonu beni şaşırttı hiç aralarında bi bağlam kuramamıştım efenin aylardır aradığı çocuğun aslında kendisinin olmasının şokunu duydum sadece onun dışında bana farklı hisler hissettiren bi kitap değildi nötrüm buna karşı okumasam da olurdu bence zaman kaybıydı