Dilsiz Yara’yı bir solukta okudum. Şiirler çok dokunaklıydı. Aşkı, ayrılığı, özlemi sade ama etkileyici bir dille anlatmış. Bazı dizeleri içimde hissettim. Özellikle depremle ilgili şiir beni çok duygulandırdı. Kitapta kendimden bir şeyler buldum. Şiir seven herkesin okuması gereken bir kitap bence.