Uzak doğu edebiyatını merak edenler için isim ve kapak dolayısıyla belki de öne çıkabilecek bir kitap. İçerisinde 2 adet farklı hikaye bulunduruyor. Yazarın hayatını ve ön sözü okuduktan sonra aslında hikayelerden beklentim farklı yönde gelişmişti ancak yazar basit hikayeler yazmış. Basit hikayeler içerisinde derin anlamlar taşıyan konuşmalar ve diyaloglar barındırıyor. İlk hikaye hırs temalı olmasına rağmen ikinci hikaye tam tersi olan durumu kabul etme ve geçmişe dair duyulan keşkeleri ele alıyor. Açıkcası okurken betimlemelerin içerisinde kaybolup kitaba karşı ilgimin azaldığı durumlar oldu. Belki de benim uzak doğuya olan özel ilgim beklentimin yüksek olmasına neden olmuş olabilir.Okuması bu nedenle benim için zor oldu.