KESİNLİKLE TAVSİYE EDERİM. Okuduktan sonra kendinizi "Ben ne kadar benim" diye sorgulatacak bir kitap. Anlatımı, kelimeleri, olayları hep bizden sanki ve okurken içinde yaşıyorsunuz. Yazarı tebrik ediyor, bu lezzetli eser için teşekkür ediyorum. Umarım yazmaya devam eder.