·76 syf.····Okunma: 09 Mayıs 2025 14:46 kitabı beğendim mi? evet çok beğendim. kitabı okurken bir şiir dahi yazdım:
"vapurun köpürttüğü denizden çamur çıkıyor
sığlıktan doğan bir sıkıntıdır bu
seni sevince denize daldım
çırpındım kollarımla ve bacaklarımla
çamura bulandım"
son zamanlarda okuduça yazmak istiyorum, kitabın öznel ve içten dili beni teşvik etti. didem madak'ın adının damağımda bıraktığı tadı düşündüm. şimdi kendi tadımı delicesine merak ediyorum.