Saniye Yılmaz
@saniyeyilmzz
Takip Et
Bu da geçer ya hu.. Her şeyin bir vakti var; ne seni yoran kalır, ne içini acıtan. Endişe hiçbir şeyi değiştirmez ama Allah’a güvenmek her şeyi değiştirir.
26 beğeni
·
1 alıntı
·
346 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Byyazar
Hiçbir şeyin geçtiği yok. Hepsi kandırmaca.
7