saka ve sanrı 1
9/10
·576 syf.··
2025 6. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 12 Mayıs 2025 01:08
gece gece yeni bitirdim aslında bu tür kitapları okumayan birisiyim daha önce hiç ciltli kitap okumamıştım böyle kurgulu bi şey anca wattpadde okuyodum şimdi basılı olarak okumak beni biraz etkiledi eskiden arkadaşımın okuduğu ciltli kitapları görüp 'bu kadar sayfaya ne yazıyolar' derdim şimdi anladım gerçekten her şeyi yazıyolarmış maral atmaca bilinen bi yazar olduğu için ilk defa kitabını okumaktan mutluluk duydum güzel yerinde bitti kitap boyunca merak duygusu aşılanıp durdu bazen bazı yerleri komikken ve sizi güldürürken bazı yerleri de sizi üzebiliyor lakin ağlatabiliyordu ben ağlamadım çünkü karunu en başından beri sevmiyodum tamam mı bigeye yaptığı şey akıl almaz bi şeydi ve bütün bunlara rağmen bigenin karunla onca şey yaşamasını bige gibi bi kıza yakıştıramadım bigeyi de başta sevmiyodum baya yapmacık geliyodu ama zamanla alıştık birbirimize ölürken bile gururundan ödün vermeyen bi kızdı bazen kızdım bazen çok sinirlendim ama yine de kitap boyunca hep onun anlatımından okudum kitabı hissettiklerini gördüm neler yaşadığına tanıklık ettim o yüzden onu daha fazla tanıdım onu tanırken diğer karakterleri de tanımaya başladım benim bu kitapta fav karakterim tabii ki kadem ve kenandı kademin o bize gülücük saçtıran cümlelerinin arkasında da illa bi şey olmak zorundaydı ki bunu da öğrendik öğrenince kendimi kademe daha bi yakın hissettim kadem erkeklere koyulan algıları gerçekten silkine takmayan birisi ve en çok etkilendiğim özelliği de buydu çilek alerjisi olan biri olarak çilek delisi kademle tanışsaydık gerçekten anlaşamazdık başlarda karunu sevmiyorum demiştim şu an içimde az da olsa sevgi var ona karşı umarım söndürecek bi şey yapmaz ilk sayfalar duhanın anlatımı olduğu için hep duhayı sevdiğimi düşünürdüm ama o sonda ki bigeye dediği şey olmadı karundan aklınca intikam almak istiyo bunu da başaracağına eminim ama fazla olan bi intikamdı karunun hassas noktası bige olduğunu bile bile cidden tam bi manipüle ustası kitapta da bi carlostan kurtulamadık gitti gerçekten 2yi internetten okicam mecbur gayet güzel bi kitaptı heyecanlıyım diğer seriler için hoş şeyler olmayacağını biliyorum ama umarım hoş şeyler bizi karşılar
Saka ve SanrıMaral Atmaca · Ephesus Yayınları · 20252,467 okunma
·
162 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.