Puan vermedi·576 syf.····Okunma: 03 Mayıs 2025 00:00 UYUMADAN ÖNCE TUTTUĞUM DİLEK 2
Merhaba sonunda 2. kitap yorumu ile geldim evet okuyamam çok sinirliyim demiştim ama hiç bir şey göründüğü gibi değilmiş ve kesinlikle peşin hüküm vermemek gerekiyormuş 2. kitapta her şey bence netlik kazanıyor yavaş yavaş asıl kişilikler ortaya çıkıyor ve bence bütün suçu yanlışı 1 kişiye yüklemenin yanlış olduğu aslında hikayenin buraya kadar gelmesinde herkesin en iyilerinin bile oldukça payı var Oktay'a ne kadar kızsak ta Ozanı ne kadar sevsek te bilinmeyen yönlerini ve her kişiliğin o kadar da mükemmel olmadığını okuyoruz bir kitabı bitirdiğimizde hemen yorumunu yapmak ortak okuyan varsa paylaşmak tartışmak isteriz ama ne kadar acele etmeden yorumlarsak düşünürsek fikirlerimizin düşüncelerimizin daha sağlıklı olabileceğini gördüm bu kitapta ben sizlere Oktay böyle yaptı ozan şöyle dedi Bahar böyle demek istemiyorum hikayeyi okuyun anlarsınız diyorum. Sinirlendikçe dert yandığım sevgili yazarımız @anitafelipova senin de dediğin gibi Hayat böyle bir yer ve bazı şeylerin isteme sekte yaşanması gerekiyor hiç kimse mükemmel değil yanlışları yapa yapa doğruyu öğreniriz sevgili arkadaşım daha 3. kitap için beklemedeyim zira onu da öyle bir yerde bıraktık ki merakla bekliyorum.
İflas etmek üzere olan bir ruhu zorla bir bedenin içine koyup onu ayakta tutmaya çalışıyorum.
İnsan bilemiyordu ki. Bilseydi; biri bir daha asla güzel zamanların olmayacağını ona söyleseydi...Başka türlü yaşardı. Başka türlü.