10/10
·312 syf.··
Beğendi
·
2018 34. kitabı
Kalbimi ısıtmıştı.. Bir arkadaşımla aynı anda okuyordum.. Teneffüslerimi harcadım ama değdi.. Çok hoş bir kitap.. Elimde olsaydı, kitabı bulup alsaydım benim için bir yaz klasiği olurdu ve her yaz illa bir kere okurdum.. Ufak bir ara verip dinlenmenizi sağlayacak hoş bir roman..
NefesCheryl Renee Herbsman · Artemis · 201039 okunma
·
19 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.