Sekiz basamaklı yol diyorlar ya… Doğru görüş, doğru niyet, doğru söz, doğru davranış… Ben daha minibüste bile yanlış oturuyorum. Yedi basamak çıkınca dizim ağrıyor, sekizincide aydınlanmamı beklemek fazla iyi niyetli.

Esat Beyzade

@Esat_Byzd
·
Yani bir çeşit varoluşsal Excel tablosu. Buda planlamış. Ama bana “Arzuyu bırak” diyorsun, e peki Aliye’nin gülüşü ne olacak? Aliye’nin sesi? O geceki bakışı? Ben arzuyu bıraksam onlar beni bırakmaz ki!
·1 alıntı·
47 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.