10/10
·640 syf.··
Beğendi
·
2025 32. kitabı
Kitabın duyurusu yapıldıktan sonra çıkışını bekleyemeden hemen orjinalden başladım, yarıya geldim ki bizde çıktı veee geri kalanına basılı şekilde devam ettim . İlk başta şunu söylemeliyim ki çeviri muhteşem, çok çok başarılı. Akıp gidiyor asla okurken tıkanmıyorsunuz, nefisti. Böyle özenle, titizlik ile elimize aldığımız kitapları okurken bir tek benim göğsüm kabarmıyor değil mi? Kitabı, evreni ne kadar sevdiğimi anlatamam. Okumak ve okurken o dünyanın içinde var olmak harika bir histi, bu kadar detaylı ve zekice yazılmış kurguların ayrı bir hayranıyım ben yaaa, kölesiyim desem daha doğru olur. İlk sayfalarda verilen kılavuz var yaa o kadar fark ettiriyor ki okumayı bence kitabın ennn ennn iyi noktası buydu yani bunu düşünüp kitaba ayrıyeten eklemek okuruna aşık bir yazar değil de ne? İnsanlar kadar ejderhaları da ayrıca çok sevdim. O duygu geçişleri acılar ve derin bağlar resmen büyüleyiciydi. Reave ve ben ayrılmaz bir ikiliyiz artık, onu çok çok seviyorum. Onunla birlikte suikastçi olmak istiyorum yaaa, çok mu şey istiyorum haa?? Reave için beni en etkileyen şey onun gizemli oluşu ve kalbinin yavaşça erimesi, an be an bunu hissederek okudum. Ciğerim ve kalbim arasında bir ateş çemberinde Reave için kan ağladım. Reave seni çok çok seviyorum yaaa çokkk. Hikayenin her detayı o kadar iyiydi ki başka nasıl ifade edebilirim bilmiyorum ama bu kitap hiç beklemediğim yerlerden yakaladı beni. Bu tarz kurgularda romantizm genelde çok hoş denk gelmeyiz ama bunda o kadar yerindeydi ki uffff Parkerrrr sennn aslansın aslan. Kitap sonunda Romantizm olmasaydı ne olurdu diye düşündüm.Veeee kitap her türlü o kadar iyi ki, her türlü okunur ya her türlü. Ama Kaan ve Reave birlikte o kadar iyiydi kiii ben eriyorum yaaa bitiyorum. Her ikisinin de ayrı bir hikayesi var ve yazar burada çok iyi organize olmuş hatta ejderhalar bile o kadar iyi yazılmış ki bunun kurgu olduğunu zihnim red ediyor. Okuduğum ennn iyi kitaplardan biri. Benim için bu yılın en iyi kitabı budur net. Kurgusu, evrenin o kendine has inşası, karakterler, entrika veee aşk hepsi tam da istediğim şeydi. Okurken büyülenmiş hissettiğim kitaplardan biriydi. Lütfen bu kitabı okuyun, kimsenin mahrum kalmasını asla istemiyorum yaa. Okuyun üzerine konuşalım birlikte aşık olalım.
Düşen Ayın UyanışıSarah A. Parker · Juno Kitap · 2025138 okunma
·
288 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.