Çağrı Pek
@cagripek
Takip Et
7/10
·
160 syf.
·
Kitabı okudu
·
Beğendi
·
2025 3. kitabı
Zaman zaman güldüren çıtır çerezlik tatlı bir kitap. Yazarın kadın olmasına rağmen erkek bakış açısını yansıtma biçimini beğendim. He, erkekler zaten sığ canlılar olduğu için çok zorlandığını düşünmüyorum. Tek günde finito. Tavsiyedir.
4 Enişte 1 Cenaze
Duygu Yazıcıoğlu · Küsurat · 2018
270 okunma
1 beğeni
·
22 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap