Şarapçilar var etrafta
Gelirken sokakta tanık oldugum konusmalar; 12 yaşlarında iki erkwk 2 kız çocuk yürüyorlar.. erkek çocuk arkadaşlarına dedi ki ; ben buna çok mal verdim kız da yanıt verdi bana mal yetiştiremiyor bu kahroldum yeminle ...:(( İkinci diyalog; iki genç kadın ilerliyor biri diyor ki daha kendine bakamıyorsun çocuk sahibi oldun... ... gidip şarapçıların yanına oturucam
··
1.296 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.