Gelirken sokakta tanık oldugum konusmalar;
12 yaşlarında iki erkwk 2 kız çocuk yürüyorlar.. erkek çocuk arkadaşlarına dedi ki ; ben buna çok mal verdim kız da yanıt verdi bana mal yetiştiremiyor bu kahroldum yeminle ...:((
İkinci diyalog;
iki genç kadın ilerliyor biri diyor ki daha kendine bakamıyorsun çocuk sahibi oldun...
... gidip şarapçıların yanına oturucam