Mevlana'nın,gerçekleri metaforlar ve edebi bir dille anlatması kalıcı,etkileyici,akılda kalıcı bir etki sağlıyor..Sözlerin çoğunu okuduktan sonra hemen geçemiyorsun.Bazen bir söze dalıp gittiğim oldu.O y0zden 1 saate bitecek kitabı bitirmem günlerimi aldı.Tavsiye ederim.
Zaten Japonyadan akın akın gelen Japonlar boşuna gelmiyor Konyaya... ;)