·304 syf.····Okunma: 15 Mayıs 2025 05:12 Acemice yazılmış bir roman çocuksu diyaloglar çok kötü değildi ama çok iyi de değildi. Korku kategorisine girmesi bence saçmaydı ufak tefek şeyler dışında eğer korku gerilim olarak başlayacaksınız istediğinizi alamazsınız. Polisiye diye başlarsanız evet tamamen polisiye. Beni sarmadı. Devam etmeyeceğim. Mükemmel bir ev tasfirlemiş ama bunu heba etmiş mükemmel şeyler çıkabilirdi. Hayal kırıklığı oldu resmen. Tavsiye eder miyim hayır. Yazarın sırf YouTube kanalı var diye şişirmişler puanı ve yorumları aldanmayın bence yine de siz bilirsiniz.