Kitabı uzun zaman önce orjinalden okumuştum aslında, hala ağladığım anları hatırlıyorum. Bizde de çıkınca tekrar okuma isteği geldi. Veee Connor seni ne kadar özlemişim. Okuduğum en iyi erkek karakterlerden. Yaşadıkları, çocukluğu, geçmişi her detayı ile şahane bir kitap.
Yazarın bu serinin favori kitabi benim için budur. Acıya boğup sonra mutlu eden bir yazar, seviyorum ne yapalım.