·168 syf.····Okunma: 16 Mayıs 2025 14:16 Çok beğendim. Keyifle ve merakla okuduğum bir kitap oldu. Cengiz Bozkurt'u bu kitapla tanıdım diyebilirim. Tanıştığımıza çok memnun oldum güzel insan.
Ülke olarak bu bakış açısına sahip insanlara sahip olmak güzel bir duygu. Umarım nice Cengiz Bozkurt'lar görürüz. Kalemine sağlık hocam !