9/10
·168 syf.··
2025 24. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 16 Mayıs 2025 14:16
Çok beğendim. Keyifle ve merakla okuduğum bir kitap oldu. Cengiz Bozkurt'u bu kitapla tanıdım diyebilirim. Tanıştığımıza çok memnun oldum güzel insan. Ülke olarak bu bakış açısına sahip insanlara sahip olmak güzel bir duygu. Umarım nice Cengiz Bozkurt'lar görürüz. Kalemine sağlık hocam !
Ben Gülüyor muyum?Cengiz Bozkurt · İnkılâp Kitabevi · 202584 okunma
15 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.