İçinde kendini bulan herkese gelsin bu sözler
ben birkez istenmedigimi hissetmişim o günden sonra hep kapıya yakın oturdum herkes kendi rolünü oynar kimi vicdan katar kimi adam satar ben dostlarımı menfaat caddesinde seçmedim ki çile yokuşunda terk edeyim seni yok Sayanı sende ölmüş say kimse vaz geçilmez değildir sagıra sözünü köre yüzünü süsleme yorulursun değer verme özelliğini kaybettim kafasını cevirene sırtımı dönüyorum herkes yaşattığını yaşasın ben üstüme düşene razıyım söz veriyorum birgün insanları anladığım da küfürüde bırakacam sigarayı da bana vicdanın yok dediler düşündüm daha çok düşündüm peki beni bu hale getirenlerin vicdanı var mıydı?
··
115 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.