Puan vermedi·440 syf.····Okunma: 16 Mayıs 2025 15:43 Yazarın okuduğum ilk kitabı ve kocaman bir ‘ iyi ki okudumla ‘ bitirdim . Kitabın her sayfasını heyecanla çevirdim bir olay ya da hikaye değildi , gerçekti , duymam gerekeni yapmam gerekeni o kadar akıcı bir dille anlatmış ki ruhumu beslediğini hissettim. Yazarın kapı komşum ya da yanıbaşımda her an ulaşabileceğim bir dostum olmasını isterdim. Kitaplarıyla kendime yeni bir dost edindiğimi düşünerek yazımı sonlandırıyorum .