·432 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Mayıs 2025 11:14 #yorum
Robert Hunter serisinin ikinci kitabı ile geldim. Yazarın her yazdığı kitap mı güzel olur. Adrenalin hiç düşmüyor, inanılmaz sürüklüyor, elinizden bırakamıyorsunuz, eee daha ne olsun. Carter sen yaz, ne yazarsan yaz ben okurum diyorum. Seri, o kadar anlamsız sıra ile basılmıştı ki çoğu kitabı da yoktu. Ama Pegasus harika bir şeye imza attı bence. Bu yazarla tanışmadıysanız ciddi büyük kayıp. Kesinlikle ve şiddetle tavsiye ediyorum. Benim için polisiye gerilim türünde en iyi yazarlar arasındadır.