Binnur Şafak Nigiz
8.5/10 · 1.268 okunma
·
4 Gösterim
15 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
z.
Gönderi Sahibi
ama soyle bisi var ki daha alıntı defterimdekilerin yarısını bile paylasmadım
z.
Gönderi Sahibi
tek bölüm okuyorum genelde cunku bi bölüm 2 bucuk saat suruyor
z.
Gönderi Sahibi
ama iki haftada bir falan okuyorum yani simdi
z.
Gönderi Sahibi
saka maka kitabi okuyalı 5 ay olucak neee
z.
Gönderi Sahibi
uzun yerleri gereksiz dedikleri edebiyat yapma binnur satırları
Reklam
z.
Gönderi Sahibi
binnurun kitapları cok uzun ama bi o kadar da sarıyo
z.
Gönderi Sahibi
en cok alıntı bu kitaptan sasırmadım