İtiraf etmeliyim ki kitap beklediğimden güzeldi.öyle tevafuk karşıma çıkınca bı bakmak istedim iyikide bakmışım...Hadi kalkalım yerimizden, bir tane bile olsa İslam adına, Müslümanlık adına, Allah adına güzel bir alışkanlık edinelim, o özelliği huy edinelim, onla yaşayalım ve herkese onu öğretelim.
Tavsiye ederim