Benim ilk dikkatimi çeken nokta yazarın dili. Kitap yalın sade bir dille yazılmış olaylar yuzeysel anlatilmis acemice geldi bana. Ama yazar bunu bilinçli bir şekilde de yapmış olabilir gibi geldi . Ana karakterin yazarlık serüvenini anlayalım diye . Öte yandan Vitoria benim sinirimi bozdu. Tamam kendini bulmaya kendini tamamlamaya çalışıyor ama bunu bencilce yapması rahatsız edici geldi.