Kitabi 5. Sinif öğrencilerimle okuduk. Tek solukta bitireceğiniz bir kitap. Akıcı ve birçok çocuğun severek okuyacağını düşünüyorum. Kitabimizin kahramanı dedesi ile vakit geçirirken çoğu zaman göz ardı ettiğimiz büyüklerimizi hatırlatıyor bize ve bir ağacın son çıkan tabletten daha değerli olduğu mesajını veriyor. Sizler de "Az çoktan fazladır." Sözünü hissederek anlamak isterseniz kesinlikle okumanızı tavsiye ederim.