·490 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Mayıs 2025 00:25 Herkese selam. LOG serisinin üçüncü kitabını bitirmiş bulunmaktayım. Seriyi duyduğumdan beri en merak ettiğim iki kişi Adrian'ın oğlu Jeremy ve Aiden'ın oğlu Eli'ydi. Bu serimizde Jeremy'i okudum. İnanın Adrian'ın oğlu daha doğrusu klonu olan kişiden zaten daha azını bekleyemezdim. Hatta daha fazlasını bile beklerdim. Kendisi babası gibi favorilerim arasına girmeyi başardı. Bu seriyi okurken eski karakterleri okumaya bayılıyorum. Özellikle Xander mükemmel bir kız babası olmuş. Bu serserilerin grup sohbetlerini o kadar özlemişim ki size anlatamam. Xander,Cole ve Levi'nin kız babası olmaları ve Aiden'la Ronan'ın erkek babası olması durumu çokta iyi hale getirmiyor. Ben onları okurken müthiş keyif alıyorum. Hem mafya tarafı hem kraliyet tarafı beni çok cezbediyor. Hepsinin alfa kanı taşıması işleri fazlasıyla zorlaştırıyor diyebilirim. Seriye gerçekten bayıldım. Jeremy'in Londra'ya gidip evi basmasının ardından Xander'ın davranışlarına gülmekten öldüm. Hele o grup sohbetleri Jeremy'i kıskanması o kadar içten ve komikti ki. Açıkçası bu seriye başlarken şunu merak ediyordum. Travma dolu ailenin çocuklarını okuyup anlamak kolaydı. Kötü etkilenmişlerdi ve kötü yansımıştı. Ama mükemmel aşk dolu evlilik yapanların nasıl travmatik çocukları olabilir nereye bağlanabilir diye çok merak etmiştim. Rina bunu o kadar güzel işlemiş ki hayran kaldım. Hepimiz insanız. Hepimizin içinde gizli canavarlar var. Hepimizin bir şekilde korkuları ve sırları var. Travmaları var. Ne kadar iyi aileden olursak olalım hepimizin içinde bir karanlık var. Bunu çok güzel işlemiş diyebilirim. Jeremy'in Adrian'la olan ilişkisine ayrı kardeşiyle olan ilişkisine ayrı aşığım. Annesiyle olan aralarındaki soğukluğu da anlayabiliyorum sonunda da düzelmesine sevindim. Lia'yı iyi görmek beni mutlu etti.
Tüm kitap boyu Landon benim sinirlerim o kadar bozdu ki onun kitabını okumadan bir sonraki en merak ettiğim çifte yani Ava ve Eli'ye geçeceğim. Aralarında ne geçti veya geçiyor Ava neden vebalı gibi Eli'den kaçıyor çok merak ediyorum. Niyeyse içimden Eli ve Jeremy'nin çok iyi anlaşacağına dair bir his geçiyor ama bu risklide bir durum çünkü bir ormanın kralı iki aslan olamaz bilmiyorum ama öyle bir vibe aldım :D Ben Cecily ve Jeremy'i çok sevdim. Kesinlikle beklentimi karşıladı hatta daha fazlasını bile bekliyordum Jeremy'den çünkü o tam anlamıyla babasının oğlu... Rina'cım eline emeğine kalemine sağlık. Okuyacak olanlara şimdiden keyifli okumalar. Çokça kalp kalpp>>>>>>>>