Puan vermedi·88 syf.····Okunma: 30 Nisan 2025 00:00 Başlarda kitaba alışmakta biraz zorlandım ama sonrasında oldukça beğendim. Kitaptaki karakter ve ruh tahlilleri çok derin ve güçlüydü. İnsan psikolojisini gerçekten çözümlemiş birinin elinden çıkmış bir kitaptı. Aslında insan psikolojisini çözümlemiş değil de insanın içindeki buhranı birebir yaşamış birinin kitabıydı. Baş karakterimizin içindeki savaşı, annesiyle olan savaşı, hizmetlisiyle olan savaşı ve diğer insanlarla olan savaşı.. Bütün savaşlar beyninin içinde oluyor ama asla bir kazanan olmuyor. Yazarın dilini beğendim ama asıl beğendiğim o karakterin ruhsal ve psikolojik durumunu okuyucuya bu kadar iyi yansıtmasaydı.